Beta Hydroxy Acids: O le mea lilo e fa'amama ma mafiafia le pa'u?

A o'o mai i mea e sili ona lelei mo le tausiga o le pa'u, beta hydroxy acids (BHA) o se tasi lea o mea e sili ona sailia. O lenei vaila'au matagofie, fa'apitoa mo le tausiga o le pa'u e masani ona maua i oloa tau pa'u fa'afoma'i. E fa'aaogaina lautele mo ona aoga ofoofogia i le pa'u. I totonu o lenei blog, o le a tatou su'esu'e loloto i le uiga o le beta hydroxy acids, o latou aoga, ma po'o ai e sili ona latou galulue ai.

E tutusa le Beta Hydroxy Acid ma le Salicylic Acid?

Salicylic acid o se ituaiga o beta hydroxy acid ma o le BHA sili ona masani ona faʻaaogaina i mea tau paʻu.

O le a le Beta Hydroxy Acid (Salicylic Acid)?


Beta hydroxy acids (BHAs) o se ituaiga o vailaʻau faʻamaʻi e mafai ona solu suauʻu. O lona uiga e mafai e BHA ona ulu loloto i totonu o pores e faʻamavae ai le suauʻu ma lapisi o loʻo poloka ai, ma avea ai ma filifiliga sili mo tagata taʻitoʻatasi o loʻo iai le paʻu gaʻo poʻo le paʻu. O le salicylic acid o le ituaiga masani lea o le BHA o loʻo faʻaaogaina i oloa tau paʻu.


Fa'amanuiaga ole Beta Hydroxy Acids (Salicylic Acid)


E tele fa'amanuiaga ile fa'aogaina ole beta hydroxy acids (salicylic acid) ile faiga masani ole tausiga ole pa'u, e aofia ai:

  • Fa'amama pu: Salicylic acid e ulu loloto i totonu o pores e tatala ai, e maua ai le pa'u manino ma lamolemole.
  • Exfoliation: Salicylic acid e faʻamama malie le paʻu, aveese sela o paʻu mate ma faʻaleleia le suiga o le sela, e maua ai le susulu, sili atu le lanu.
  • Mea fa'ama'i fa'ama'i: O le salicylic acid e iai mea fa'ama'i e mafai ona fa'aitiitia ai le mumu ma le mumū e feso'ota'i ma siama ma isi tulaga o le pa'u.
  • Puleaina o le suauu: Salicylic acid e mafai ona fesoasoani e faʻatonutonu le gaosiga o le suauʻu, ma avea ma filifiliga sili mo tagata taʻitoʻatasi o loʻo iai le paʻu gaʻo poʻo le paʻu.

O afea e le mafai ai ona avea Beta Hydroxy Acids (Salicylic Acid) ma se Filifiliga Talafeagai?


E ui o le beta hydroxy acids (salicylic acid) e mafai ona manuia ai le tele o ituaiga pa'u, atonu e le talafeagai mo tagata e mago pe ma'ale'ale pa'u. O le salicylic acid e mafai ona faʻamago, faʻaitaitaʻia ai ituaiga paʻu maʻaleʻale. E le gata i lea, o tagata e afaina i aspirin e tatau ona aloese mai le faʻaaogaina o le salicylic acid ona e maua mai i le mea e tasi.


Ituaiga masani o Oloa Tausi Pa'u e iai Beta Hydroxy Acids (Salicylic Acid)


Beta hydroxy acids (salicylic acid) e mafai ona maua i ituaiga eseese o mea tau pa'u, e aofia ai:

  • Fufulu mama
  • Toga
  • Togafitiga fa'ailoga
  • Auma
  • Masks

O ai e sili ona aoga ole Beta Hydroxy Acids (Salicylic Acid)?

Beta hydroxy acids (salicylic acid) e sili ona aoga mo tagata taʻitoʻatasi o loʻo iai le paʻu gaʻo poʻo le paʻu. Ae ui i lea, e mafai foʻi ona faʻamanuiaina tagata taʻitoʻatasi e le tutusa le paʻu, lanu talatala, laina lelei, ma maanuminumi. E taua tele le su'ega fa'apipi'i ma feutagai ma se foma'i fa'ama'i a'o le'i fa'aogaina so'o se oloa e iai le salicylic acid e iloa ai pe talafeagai mo lou ituaiga pa'u.


Beta hydroxy acids, e masani ona taʻua o le salicylic acid i luga o igoa o le tausiga o le paʻu, o se mea aoga mo le tausiga o le paʻu e ofoina atu le tele o faʻamanuiaga i le paʻu. E ui atonu e le fetaui mo ituaiga uma o paʻu, e mafai ona avea ma se faʻaopoopoga sili ona lelei i le tausiga o paʻu masani mo i latou o loʻo i ai le paʻu suauʻu poʻo le paʻu. Ausia le manino, lamolemole, ma sili atu le pa'u tutusa ma la matou aoina o mea tau pa'u o lo'o iai le beta hydroxy acid.


Faamolemole silasila, e tatau ona faʻamaonia ni faʻamatalaga ao lei lolomiina

O lenei 'upega tafaʻilagi e puipuia e le reCAPTCHA ma le Google faalauaiteleina Faiga Faavae ma Tuutuuga o Auaunaga faʻaaoga.